Een echte wandelaar zal ik nooit worden maar genieten van een mooi dorp doe ik het liefste lopend. Rustig wandelend leer je een dorp kennen, de sfeer, de bewoners en vooral de details. Oirschot is zo’n favoriet van mij, een typisch Brabants dorp maar zo dichtbij Eindhoven is het een mooie mix van oorspronkelijke bewoners en import. Ik ga jullie niet vervelen met de rijke geschiedenis maar steeds als ik er ben zie ik nieuwe details en nieuwe hoeken. En dat ik onderwijl ook nog beweeg is mooi meegenomen.

13 Comments

  1. Het enige van Oirschot ken, is de kazerne waar de broer van Dinnetje ooit zat.

    Love As Always
    Dimario

  2. Oirschot is verrassend aardig inderdaad. Mooie foto’s heb je gemaakt, zeker foto zes met die prachtige zachtkleurige lucht.

  3. Absoluut beide, Oirschot is mooi en een leuk dorp. Dat werkt natuurlijk lekker mee als ik foto’s maak.

Comments are closed.

Dat mag niet!