Een echte wandelaar zal ik nooit worden maar genieten van een mooi dorp doe ik het liefste lopend. Rustig wandelend leer je een dorp kennen, de sfeer, de bewoners en vooral de details. Oirschot is zo’n favoriet van mij, een typisch Brabants dorp maar zo dichtbij Eindhoven is het een mooie mix van oorspronkelijke bewoners en import. Ik ga jullie niet vervelen met de rijke geschiedenis maar steeds als ik er ben zie ik nieuwe details en nieuwe hoeken. En dat ik onderwijl ook nog beweeg is mooi meegenomen.
13 Comments
Comments are closed.


Heel mooie gebouwen.
Prachtige foto’s.
Sfeervolle foto’s. Jij laat duidelijk je camera spreken. Langzaam wandelen, hè? Dan verbrand je meer calorieën.
Het enige van Oirschot ken, is de kazerne waar de broer van Dinnetje ooit zat.
Love As Always
Dimario
Tegen die tijd deel ik graag mijn tips om het te combineren.
Bij zoveel moois vergeet je gewoon dat je benen bewegen, mooi meegenomen toch?
Oirschot is verrassend aardig inderdaad. Mooie foto’s heb je gemaakt, zeker foto zes met die prachtige zachtkleurige lucht.
Mooi. En dicht bij Eindhoven. Dat is niet eens zo ver van hier. Dat moet ik onthouden!
Mooie kiekjes van Oirschot.
Je hebt gelijk, wandelend zie je in een stad of dorp de meeste en de mooiste details
Prachtige lichtinval op je foto’s. Je kent de waardevolle plekjes.
Op de een of andere manier ben ik daar nooit doorheen gelopen. Mooie beelden Liesbeth.
Absoluut beide, Oirschot is mooi en een leuk dorp. Dat werkt natuurlijk lekker mee als ik foto’s maak.
Sfeervol plaatsje! Of het ligt aan de fotograaf, dat het sfeervol overkomt, dat kan ook;).
Als je er woont ken je alle hoeken. Als je er af en toe komt kun je blijven ontdekken.