Voor ik er erg in heb zijn we alweer 5 maanden verder laat ik jullie helemaal zonder grappigheden zitten terwijl het prima weer is voor een winterslaap of een vakantie naar een warm eiland. Voor iedereen die helaas moet werken hier een extra lekker lange Grappigheden in ’t Wild.


En ik denken dat ze er rustig van worden, ze hadden er straight jacket op moeten zetten.


Ik weet niet wat ik erger vind, die spellingsfout of het feit dat ik deze recent tegen kwam.


Nou oké die mag dan wel weg.


Volgens mij ben je dan al seniel
Explosief karakter die vriend van je
Het zullen je buren zijn.

18 Comments

  1. Auto nummer bord met stip op 1 natuurlijk. ;-) Om zo’n scherpe granaat valt eigenlijk helemaal niet te lachen. Wonderlijk dat het zo lang goed gegaan is.

  2. Leuke grappigheidjes Liesbeth! Je mag geloof ik straks in Nederland ook zelf je nummerplaat kiezen. Ik ga voor die Duitse. :-)

Comments are closed.