Voor ik er erg in heb zijn we alweer 5 maanden verder laat ik jullie helemaal zonder grappigheden zitten terwijl het prima weer is voor een winterslaap of een vakantie naar een warm eiland. Voor iedereen die helaas moet werken hier een extra lekker lange Grappigheden in ’t Wild.
En ik denken dat ze er rustig van worden, ze hadden er straight jacket op moeten zetten.
Ik weet niet wat ik erger vind, die spellingsfout of het feit dat ik deze recent tegen kwam.
Nou oké die mag dan wel weg.
Volgens mij ben je dan al seniel
Explosief karakter die vriend van je
Het zullen je buren zijn.


Dit blijft geweldig!!
Hahaha of OMG die granaat had echt vreselijk slecht kunnen aflopen. Ongelooflijk.
Geweldig! Die granaat, joh! Het idee dat ze daar gewoon met haar schep op tikte…
Die eerste is mijn favoriet…
Love As Always
Dimario
Oh, dat explosief! En die THT-datum. Hahahaha. Da’s wel heel erg.
Leuke serie, waarbij de eerste en de laatste mijn favorieten zijn.
die nummer plaat is wel de max Liesbeth
groeten
die nummerplaat heeft hier mijn voorkeur Liesbeth
groeten
Is dat Mark Rutte zijn nieuwe auto?
Auto nummer bord met stip op 1 natuurlijk. ;-) Om zo’n scherpe granaat valt eigenlijk helemaal niet te lachen. Wonderlijk dat het zo lang goed gegaan is.
Ze zijn weer leuk!!!
Doe mij die Duitse nummerplaat maar 😉
Leuke grappigheidjes Liesbeth! Je mag geloof ik straks in Nederland ook zelf je nummerplaat kiezen. Ik ga voor die Duitse. :-)
Jeetje, dat explosief! Het zullen inderdaad maar je buren zijn… Gelukkig goed afgelopen.
Ze zijn weer leuk Liebeth, dit moet je erin houden hoor!
Ja, dat is nog eens fijn de dag starten op zo’n regenachtige bluh-dag! Heerlijke foto’s weer.
Superleuk!
Geen gelul, ze zijn er weer… Ik had ze al gemist.